czwartek, 5 lipca 2018

KARPATHOS / ARKASA CZ III

 fot. Rafał Marzec - FOTOGRAFIA RAFAŁ MARZEC

spodnie F&F / strój kąpielowy, buty H&M  / torebka PAMIĄTKA Z ARKASY / okulary PRIMARK

***
Przed samym wyjazdem, wpadliśmy do TESCO po jedzonko, ale oczywiście Monika musiała zatrzymać się na ubraniach i jak tylko zobaczyłam te spodnie, (wrzucając je do koszyka byłam przekonana, że to spódnica)  w ciągu chwili już je miałam w ręku :). Wydawała mi się idealne na wakacje :) Już na miejscu kiedy się w nie ubrałam zorientowałam się, że po pierwsze to spodnie, a nie spódnica, a po drugie, że maja takie genialne rozporki do samego uda! Skusił mnie materiał a na resztę jakoś nie zwróciłam uwagi :) Cóż moje roztargnienie jest czasem silniejsze, ale w sumie i tak jestem mega zadowolona z zakupu !


































⬇⬇⬇  No i jest mój fotograf :)!!!!  ⬇⬇⬇

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)