czwartek, 4 stycznia 2018

PODSUMOWANIE ROKU 2017


Witam, Miało nie być podsumowania tego roku, a jednak może dobrze jest zrobić.  Rok 2017 pod względem prowadzenia bloga to totalna porażka. Zapowiedziałam wielki powrót i na tym stanęło. Powrotu nie było, a raczej klapa. Mam nadzieje, że w tym roku, więcej poświecę czasu blogowaniu, ale już nie będę obiecywać. Rok 2017 był to trudny rok dla mnie, bardzo dużo zmian w moim życiu o 180 stopni. Czy to zmiany na lepsze ? Tak to na pewno, ale nie obyło się bez smutków. Chwile radości tez były. Zaczynam wszystko od nowa. Nowy rozdział w życiu. Mam nadzieje, że rok 2018 przyniesie mi więcej dobrych dni. To moje podsumowanie na blogu. Rok 2017 = 4 wpisy na blogu. Tyle udało się zrobić. Do zobaczenia w roku 2018!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)