środa, 22 lipca 2015

BIAŁO-CZARNE PASKI



koszula BERSHKA / buty H&M / torba HOUSE

***
   Witam! Do dzisiejszego zestawu wykorzystałam spódnicę w paski, którą zrobiłam ze starej sukienki, której nie miałam na sobie już dobrych parę lat.  Mimo, że na dworze słońce mocno grzeje, a czerń  jeszcze mocniej przyciąga słońce, to cóż poradzę, kiedy lubię czerń o każdej porze roku :) Spódnicę zestawiłam z czarną koszulą i w tym samym kolorze topem sportowym. Do całości wybrałam białe trampki z H&M oraz torbę worek.
























17 komentarzy:

  1. Un look navy muy funcional..me encanta!!
    Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Podobają mi się koszulki odsłaniające brzuszek:)

    Zapraszam na mojego bloga gdzie opisuje moją małą podróż po Chinach:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Fajnie Ci w tej pasiastej mini :)
    Buziaki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute casual look! Perfectly dressed for these warm summer days! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :) To nic, że z czarnym przecież! Ważne, że dobrze się w niej czujesz :) Pozdrawiam! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Udała Ci się ta przeróbka :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszła ci ta spódnica stare rzeczy czasem się przydają;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne zdjęcia, cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł na przeróbkę świetny! A ja znowu zachwycam się Twoją figurą :-) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. gorgeous look girl! love it! thanks for your visit, new post is up
    www.fashionistaera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Za każdym razem nie mogę się na Ciebie napatrzec ♥ Pięknie wyglądasz i w takim nietypowym, letnim stroju!!! Sliczna spódniczka - w tym fasonie Ci genialnie!!! Piękne ciało, nogi. Super zdjęcia !!!

    Pozdrawiam
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obsessed with stripes.... cool look doll!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak rewelacyjnie zestawiłeś czerń z reszta, ze zestaw jest letni i wakacyjny! Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastic outfit my dear, love it! you look really pretty in these photos :D xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)