czwartek, 7 maja 2015

PARK LINOWY W EŁKU


kurtka SINSAY / spodnie ZARA / buty CONVERSY

***
Witam! Wolny czas lubię spędzać aktywnie, dlatego w Ełku wybrałam się pierwszy raz w życiu na Park Linowy. Mimo mojego lęku wysokości postanowiłam się sprawdzić czy sobie poradzę. :) Były do wyboru dwie trasy niska i wysoka. Przy kasie nie myśląc czy w ogóle dam radę wykupiłam obie trasy:) Strach był już przy pierwszej przeszkodzie, ale skoro już byłam na górze nie mogłam się poddać i szłam dalej i dalej, aż doszłam do mety:) Okazało się, że strach ma wielkie oczy, a ja pokonałam obie trasy i bawiłam się przy tym rewelacyjnie:) 
Strój jaki wybrałam to wygodne elastyczne jeansy, kurtkę pikowaną oraz conversy, które dzięki swej gumowej podeszwie miały dobrą przyczepność. Polecam wszystkim taki rodzaj odpoczynku i zostawiam Was ze zdjęciami. 




























18 komentarzy:

  1. Ahahahah!!! Its really funny!!!! I want to do too.....Kisses from Italy (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  2. łojeju ja nigdy w czymś takim nie byłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ale świetne miejsce !

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a fun activity, you look awesome! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely photos<3 just followed you on gfc and bloglovin, hope you follow back, stay in touch! :)
    BLOG | BLOGLOVIN | LOOKBOOK
    x

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam za odwagę, ja to chybabym tam stała jak kłoda sparaliżowana strachem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na początku sama stałam jak sparaliżowana, ale potem się udało:) Najtrudniej było zrobić pierwszy krok, później było coraz łatwiej:)

      Usuń
  8. Great outdoor! I love outbound too :)

    Best, Albert | Palming Pebbles

    OdpowiedzUsuń
  9. Park linowy ahhh jak ja to keidyś uwielbiałem ale na 30metrowyą przepaścią^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia i ciekawy post:) Nigdy nie byłem w taki parku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks super fun. :)

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sprawa, sama muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobre zdjęcia, rewelacja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)