poniedziałek, 13 kwietnia 2015

PIKOWANA KURTKA I SZPILKI


kurtka SINSAY / bluza BERSHKA / torba STRADIVARIUS / spodnie WRANGLER / szpilki ALDO

***
Witam:) Lubię zestawy sportowe, ale przełamane kobiecym dodatkiem w tym przypadku szpilkami. Kurtkę pikowaną połączyłam z bluzą, którą kupiłam ostatnio w Bershce. Skusiłam się na nią ze względu na jej fason i świetny napis: "Codziennie rano budzę się piękniejsza, ale dziś to już przesadziłam ..." Niby napis sam w sobie nie jest jakiś wyszukany, ale taki drobiazg sprawił, że stojąc przed lustrem w tej o to bluzie, czytając ten napis zawitał na mojej twarzy szczery uśmiech. Pomyślałam sobie wtedy, że mimo moich jakiś tam drobnych kompleksów, jestem przecież piękna i kocham siebie za to jaka jestem. Tego dnia na zdjęciach czułam się świetnie i dobrze we własnej skórze. Życzę sobie jak i każdej z Was by kochać i akceptować siebie, a kiedy patrzymy na siebie w lusterku uśmiechnąć się i odkryć w nas to, co jest najpiękniejsze i najbardziej wartościowe. :)


















29 komentarzy:

  1. Napis na bluzce mnie rozbroił ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. I read your blog with Google Translate and I hope to understand everything!!! You've written some really nice words! I like very much this outfit....is perfect on you! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz, spodnie świetnie leżą, kurtka super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You looks completely natural.you have to know that, smiling Make you beautiful. XOXO
    http:// takimodam.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow... these jeans suit you very well!!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  6. You look gorgeous in this combo...Your bag is so cute

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wszystko wygląda a Twoje nogi to prawdziwy skarb!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładną pupę masz w tych spodniach :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza jest fantastyczna! Uważam, że za mało doceniamy i komplementujemy samych siebie, dlatego takie drobiazgi są bardzo ważne! :) Pięknie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, such a cool look. ^^
    New post is online...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz i genialna ta bluza:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautifully chic!!!

    http://shareasecretmag.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your style, so casual !!!!


    Kiss


    www.thetrendysurfer.com

    OdpowiedzUsuń
  15. You look great dear!

    Please click the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/green-coat-by-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing look!Love red&navy combo!! XoXo

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza jest super, miałam ją kupić, ale zrezygnowałam i teraz żałuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Ale jesteś zgrabna! Idealnie te dżinsy leżą na Tobie :-) I przepiękne szpilki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Such an effortless chic look!

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Those jeans look great on you! Chic!

    OdpowiedzUsuń
  21. Love how you dressed up your bomber jacket!

    Tina
    www.justatinabit.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Achhh, olśniewająco! :) Torebka świetna, a dżinsy idealnie podkreślają Twoje mega długie nogi! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Niewatpliwie szpilki do takich dzinsow wygladaja bosko i dodaja wiele uroku i kobiecosci, a z taka bluza i to z takim napisem mozna poczuc sie naprawde swietnie ! Samoakceptacja to podstawa !

    Pozdrawiam Cie serdecznie, Moniko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zestaw, na który sama zdecydowanie bym się skusiła. Napis na bluzie... <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)