poniedziałek, 1 grudnia 2014

FUTRZAK


Długo przymierzałam się do kupna kamizelki ze sztucznego futerka. Po mozolnych poszukiwaniach udało mi się w końcu znaleźć idealną jak dla mnie kamizelkę w second hand. Wszystkie, które przymierzałam do tej pory w sklepach albo były za długie, albo kolor futrzaka mi nie odpowiadał. Kiedy zobaczyłam tą widoczną na zdjęciu od razu wiedziałam, że to jest to czego szukałam:) Pod kamizelkę nałożyłam płaszczyk fioletowy w beżowe kropki, który zakupiłam jakieś 2 lata temu. Szczerze to wiele razy myślałam, żeby się go pozbyć, ale jak widać jeszcze mi się przydał :):) Do tego ciemnoszare spodnie z Bershki i buty na koturnie. Na dworze jest już zimno więc czapka i rękawiczki obowiązkowo. Zostawiam Was ze zdjęciami:)
























kamizelka/waistcoat - SH
płaszczyk/coat - CROPP
spodnie/jeans - BERSHKA
buty/boots - HOUSE
rękawiczki/ gloves - RESERVED
torebka/bag - CARRY
czapka/cap - H&M