środa, 19 listopada 2014

PARKA


parka  DIVERSE / buty DEICHMANN / szalik RESERVED / legginsy BERSHKA

***
   Modna, ciepła, wygodna parka to dla mnie idealne rozwiązanie w tak chłodne dni, których będzie coraz więcej. Dużym plusem parki jest kaptur, który ochroni nas przed deszczem lub śniegiem:) Kolejną jej zaletą jest fakt, że jest dość luźna i spokojnie można pod nią nałożyć gruby wełniany sweter. Na pewno będzie pasowała do każdej figury. Moją parkę zakupiłam w Diversie w zeszłym roku. Kaptur obszyłam sztucznym futerkiem. Do tego zamszowe, karmelowe buty z Deichmanna i ciepły bordowy szalik. Jak Wam się podoba?:)












28 komentarzy:

  1. Świetne buty jadę na zakupy, jak zwykle świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie Bomba! Sama mam w swojej garderobie zieloną parkę, którą uwielbiam! Moja jest troszkę cieńsza, ale dobrze mówisz - gruby sweter pod kurtkę i w sam raz na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Parka jest świetna ! :D cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty super i ten kolor !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezastąpiona gdy zaczyna być chłodno, oczywiście parka. Fajnie się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam parki! Twoja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z klasą, elegancko - tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za bardzo miły komentarz ;) Bardzo fajny jesienny zestaw, przymierzam się do kupna jakiejś ciepłej parki. Obserwuję ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosto, ale stylowo :) Bardzo mi się podoba! Jestem na tak :D

    Zapraszam serdecznie na http://ms-too-average.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. idealna parka

    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, idealna na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Właśnie, chciałam pochwalić, rewelacyjnie przy okazji prezentujesz Lublin :)

      Usuń
  13. Genialna parka. Po zdjęciach również myslałam, że to Wrocław :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko do siebie idealnie pasuje, wyglądasz ślicznie ;) Dla mnie parka to również idealne rozwianie na zimne dni ;) zapraszam do mnie:) Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna , cieplutka parka! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. This Parka is amazing! I like this coat, a lot

    OdpowiedzUsuń
  17. Parki królują już kolejną zimę ja jednak dalej nie mam jej w swojej kolekcji kurtek ... No cóż chyba pora zakupić :) Świetna parka
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. love the parka! and the quality of your photos is great :)
    http://princessanderica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna stylizacja :) Parka idealnie się prezentuje :)
    Zapraszam do mnie:
    http://mercedressfashion.blogspot.com/
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna parka ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny outfit.! Pomysł na obszycie kaptura futerkiem po prostu cudowny.! :)
    zapraszam:
    http://normalny-blog-nienormalnej-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. PRZYDAŁABY MI SIE TAKA CIEPŁA KURTKA NA ZIMĘ ! ale nie mogę znaleźć odpowiedniej :(

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podobają mi się zestawy które tworzysz, z przyjemnością zaglądnę tutaj jeszcze nie raz, więc dodaję do obsrwowanych :))

    pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :)