wtorek, 30 grudnia 2014

SYLWESTER



Witam!! Tak jak pisałam w ostatnim poście czeka nas zabawa Sylwestrowa i z tej okazji przygotowałam kilka propozycji. W tym roku stawiam na złoto, czerń oraz odrobinę szarości:)

Pierwsza propozycja to klasyczna czarna sukienka. Jest z firmy Asos, ale udało mi się ją kupić za grosze w outlecie. Ma bardzo fajny materiał i co mnie w niej najbardziej urzekło to fantazyjne wycięcia na bokach.:) Klasyczna czarna nigdy nas nie zawodzi zawsze wygląda dobrze i modnie!! Czarne klasyczne szpilki z Aldo, które zawsze nakładam na takie imprezy jak ta. Mimo, że są wysokie i nie mają platformy to są bardzo wygodne i świetnie się w nich tańczy:) Są idealnie wyprofilowane i dopasowane.:)





Druga propozycja  jaką przygotowałam to sukienka zakupiona kiedyś w sklepie internetowym w Are You Fashion!!!! Kiedy zobaczyłam ją na stronie od razu przypadła mi do gustu. Połączenie złota z czernią w stylu barokowym jak dla mnie super:) Spodobał mi się również jej fason w stylu bombki, który fajnie podkreśla figurę:)






Kolejna propozycja sylwestrowa również cała w czerni, ale z dodatkami biżuteryjnymi w kolorze złota. Jeśli chcemy poczuć się jak księżniczki to spódnica z tiulu na pewno nam to zagwarantuje:) Do spódnicy założyłam bluzkę luźną ze skrzyżowanymi ramiączkami:) Buty jakie do tego zestawu wykorzystałam zakupiłam w Zarze i troszkę całość rozjaśniły:)







Ostatnią propozycję przygotowałam dla miłośniczek spodni. Jak wiadomo nie każda z nas czuje się dobrze, swobodnie w sukienkach czy spódnicach. Możemy czuć się kobieco, także w spodniach:) Dlatego do tej propozycji wybrałam czarne lejące się spodnie ze złotym zamkiem z przodu, zakończone ściągaczem. Do tego założyłam szarą bluzkę na jedno ramię w cekiny i muszę przyznać, że w tym zestawie czułam się również wyśmienicie:)






ŻYCZĘ WSZYSTKIM UDANEJ I SZAMPAŃSKIEJ  ZABAWY SYLWESTROWEJ ORAZ BY NADCHODZĄCY ROK PRZYNIÓSŁ WAM JAK NAJWIĘCEJ RADOSNYCH I SZCZĘŚLIWYCH CHWIL W ŻYCIU!! 


DO ZOBACZENIA JUŻ W 2015 R. :)